משרות פנויות

חסר לנו מישהו כמוך!

מנהל/ת תיק תפעול פנסיוני

העבודה במשרה מלאה בימים א’ – ד’ בין השעות 8:00 – 17:00,
יום ה’ בין השעות 16:30-8:00.

המשרה כוללת קשר מול חשבי שכר /רו”ח /משאבי אנוש או איש /ת הקשר המטפל /ת בנושא עבור המעסיק, קשר מול רפרנטים /ות (גביה ותפעול) בחברות ביטוח.
טיפול בסיסי בקבצי אקסל ומענה עבור בעיות בסיסיות בעולם הגביה הפנסיונית.

מקום העבודה: פתח תקווה

משרה מלאה

דרישות:
ידע מקיף בגביה פנסיונית (ניסיון בחברת ביטוח ו/או סוכנות ביטוח גדולה).
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה (ניסיון בשירות לקוחות טלפוני יתרון).
יכולת עבודה עצמאית וגם בצוות.
יכולת עבודה תחת לחץ.
אנגלית ברמה טובה קריאה/הבנה.
יכולת למידה מהירה.
ידע ושליטה ב EXCEL.

קו”ח למייל: info4u@ok-pension.co.il

  • הצוות שלנו
  • התרחבנו לאחרונה
  • המקום שלך