חסר לנו מישהו כמוך!
מנהל/ת תיק תפעול פנסיוני
העבודה במשרה מלאה בימים א’ – ד’ בין השעות 8:00 – 17:00,
יום ה’ בין השעות 16:30-8:00.
המשרה כוללת קשר מול חשבי שכר /רו”ח /משאבי אנוש או איש /ת הקשר המטפל /ת בנושא עבור המעסיק, קשר מול רפרנטים /ות (גביה ותפעול) בחברות ביטוח.
טיפול בסיסי בקבצי אקסל ומענה עבור בעיות בסיסיות בעולם הגביה הפנסיונית.
מקום העבודה: פתח תקווה
משרה מלאה
דרישות:
ידע מקיף בגביה פנסיונית (ניסיון בחברת ביטוח ו/או סוכנות ביטוח גדולה).
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה (ניסיון בשירות לקוחות טלפוני יתרון).
יכולת עבודה עצמאית וגם בצוות.
יכולת עבודה תחת לחץ.
אנגלית ברמה טובה קריאה/הבנה.
יכולת למידה מהירה.
ידע ושליטה ב EXCEL.
קו”ח למייל: [email protected]
- הצוות שלנו
- התרחבנו לאחרונה
- המקום שלך